Filed under: Uncategorized
Informazio iturria:http://www.hikhasi.com/artikulua
Supergaituak arlo guztietan gailentzen dana da. Bere ezaugarriak ezin dira eremu bakar batera mugatu. Garapen intelektualaz gain, emozionala, fisikoa eta soziala ere kontutan hartuko dira.Ezaugarri ezberdinak:
– Garapen fisikoa: Gehinetan mutilak neskak baino kontrol motore gehiago, betaurrekoak erabili ohi dituzte, maila sozioekonomikoarekin lotua (gehienetan altuagoa)…
– Garapen emozionala: emozionalki orekatuagoak, sentikorrak, eskolan kanpoan baino lagun gehiago…
-Adimenaren garapena: azkarragoak, ahozko gaitasun altuak, kuriositate altuagoa, memoria haundia…
Supergaitu bat identifikatzeko orduan arazoak agertzen dira, hainbat test erabiltzeak kritika asko jaso ditu.
Supergaituak integrazio arazoak dituzte: Disinkronia sinromea: Garapen intelektualaren, sozialaren, afektiboaren eta motorearen arteko sinkronizazio falta. Disinkronia motak: Disinkronia soziala eta barruko disinkronia.
Eskola eta familiaren eremuetan egin behar den lanari buruzko ekarpena azaltzen da. Curriculum egokitzapenerako irizpidea zehazten da, baita gurasoek duten eginkizuna azaldu da.
Testu hau garapen kognitibo eta adimenarekin erlazionatuko dugu, haurrak adimen gaitasuna edo ahalmena izaten dugun gogoan,erreferentzitzat hartuko dugu adimena. Pertsonak dituen gaitasun edo trebetasun intelektualen bidez egiten diren jarduerak burutzean, haurrak eremu ezberdineta gaitasun haundiak direla konturatzen direnean, bai guraso zein hezitzaileak konturatuko dira, eta haurrari laguntzen saiatuko dira txarto sentitu ez dadin eta berak dituen
trbetasunetan lagundu eta animatu egingo dugu.
Deja un comentario so far
Deja un comentario